1 Malaysia

Assalamualaikum...
helo!!....mesti korang pelik kan kenapa aku update tentang 1 malaysia kan???nak kata hari malaysia dah lepas kan...hehe aku pun pelik sebenarnya,tapi kalau korang tengok betoi-betoi dan buka mata tu sebesar-besarnya...tapi jangan la sampai tekeluar pulak mata tu,nanti disebabkan blog aku korang pulak tak dak mata haha...tapi sebenarnya nak share je gambar yang tanpa aku sedar melambangkan rakyat 1 malaysia tanpa mengira kaum.Gambar nie aku ambil masa majlis sumbagan anak emas dan pelajar emas kat tempat aku praktikal iaitu bersama ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng..bangga rasa sambil mata ke atas tangan di dada hehe...


kenangan ketika Praktikal  Di Pejabat Daerah dan Tanah Seberang Perai Selatan (Unit Pembangunan)


                                sorry tak sempat nak snap gambar time majlis duk sibuk jaga kaunter hehe...

No comments:

Post a Comment