17.9.2012

Assalamualaikum..selamat malam...tepat pukul 12 tgh malam...genap la umur aku 20 tahun...hakhak..
sedih jugak rasa bila nak tinggal kan umur 19 tahun yang aku lalui dengan macam2 benda .kadang2 sedih..kadang gembira tapi masih tabah walaupun dalam hati hanya tuhan yang tahu...hehe...dah2 tak mau sedih.
now dengan umur yang baru kite enjoy...tapi mesti ingat walaupun kita masih muda...bila-bila masa je kita akan kembali padanya..so renung-renungkan selamat beramal..haha..=).

Kesempatan nie aku nak ucap terima kasih kepada semua rakyat jelata yang wish besday..aku terharu sangat-sangat....kepada kawan aku yang belanja makan untuk besday aku terima kasih ...mak yang bagi hadiah paling mahal sekali terima kasih juga...tu je nak cakap...layan gambar aku hehe



TERIMA KASIH YANG WISH KAT FACEBOOK ATAU SMS, BLOG



ANAK BUAH MOKSU TERIMA KASIH UAT KAD BESDAY KAT MAKSU K...=)..COMEI SANGAT HEHE...

                                             SEJAK BILA LA MOKSU JADI SPIDERMAN    


                                               AWAT KAD BESDAY ADA ORANG SALJI NIE..HAHA










Tadadada.........................hadiah my besday..thank you sangat...suka..suka..!!!! aku nak pakai terus..hahaha..jangan jelez..





2012-20 TAHUN                                                                                          

1 comment: