Pesanan Buat Sahabat



Assalamualaikum..sahabat-sahabat....
di sini bukan aku nak buat pesanan buat kekasih tetapi  ada sedikit untuk si dia haha..khas dan fokus buat sahabat-sahabat aku tidak kira siapa pun...yang penting kamu semua mempunyai sahabat..gambar sebagai hiasan dan kenangan buat semua hehe...

Sahabat Masa Baby-->Sahabat Masa Sekolah Rendah-->Sahabat Masa S.Menengah-->Sahabat Masa Kerja 4Time-->Sahabat POliteknik-->Sahabat Yang betoi-betoi jujur dan setia...Walaupon Jauh sentiasa ingat walaupon hanya dalam doa..=)..miss u  ATIN vs ATUS




Mak. Nama dengan berjuta makna. Tiada kata yg dapat melukiskan kasih seorang mak kepada anaknya. Aku cinta padamu mak ...

Mak, adalah teman terbaik yang akan selalu melengkapi. Tak akan ada yang bisa menggantikan mak di hati. I LOVE MOM.


Sahabat bukan mereka yg menghampirimu ketika butuh, namun mereka yg tetap bersamamu ketika seluruh dunia menjauh.






“Seorang sahabat tidak akan menyembunyikan kesalahan untuk menghindari perselisihan, justru karena kasihnya ia memberanikan diri menegur apa adanya”




“Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari seribu teman yang mementingkan diri sendiri”


Jangan bandingkan dirimu dengan yg lain. Kamu istimewa dengan caramu sendiri. Lebih baik bandingkan dengan dirimu yg lalu dan selalulah berusaha untuk menjadi lebih baik :)






Sebelum mengkritik orang lain, pikirkan dahulu,apakah kita sendiri telah sempurna dan bebas dari kesalahan.



Jika seseorang tetap berada disampingmu melalui masa terburukmu, maka dia pantas tuk bersamamu ketika saat terindahmu.Terima Kasih Awak Walaupon kadang-kadang saya emo cikit....time saya susah mesti awak ada....andai awak jodoh yang dia berikan kepada  saya  tetap akan pilih awak...=)sabar ye awak...



3 comments:

  1. haihhh, sapa la orang tu kan...x pernah cerita kat aku pon...huhhh

    ReplyDelete
  2. haha...yamin jgn emo kat cini ek....anda dah bahagia kan hehe..x mau sedih2 haha

    ReplyDelete
  3. Ok,lh.korang.. Kiter ny....
    Mase bace...meleleh air mata saye...sementara tu;selamat berkenaln..kak fiena taha..

    ReplyDelete