KENANGAN TERINDAH

Assalamualaikum and selamat petang senyum sokmo ok~
disebabkan bosan giler nie aku nk cerita cikit la..tapi tak mau cerita banyak sebab x dak idea nak tulis apa..so just nk senaman jari nak menaip cikit sebab rindu nak uat asgmt yang kadang2 tak faham apa yang dia mau...hehe..okeis..mintak maaf sangat2 kalu dalam blog aku memang banyak gambar..sebab kadang-kadang dengan hanya satu gambar mempunyai pelbagai cerita disebaliknya kan..so tue aku suka letak gambar kalu aku malas nk bercerita...ala kadang-kadang bukan korang nak baca sangatkan!!..kalu aku pon malas nak baca benda yang panjang2 tambah kalu benda yang kurang menarik....haha. teringat pulak zaman sekolah  dulu bagi buku sejarah yang tak dak gambar2 menarik..memang tidur dengan buku la..kadang Buku yang baca aku..haha...

Nie kenangan last aku bersama-sama member2 aku untuk ppisahan sementara waktu untuk Li..walaupon tak satu kelas yang ada nie cukup memberi kenangan yang tak dapat dilupakan..windU koranG+saYang koraNg+god lucK untUk Li...BukU repoRT naK tebAl ok..haha..JUMPa seM 5..

                             gaMBar time lepAs lepAk makaN samA-saMa sebeLUm exaM paper last..





                   nie tiMe naK masUK dewaN ketaQ lutuT untuK amIk papeR lasT yaNG aGak mcabaR

                                                         sUme peNUH denGAn noTA
                                                                         laYan saT

Terima kasih kerana menjadi sahabat saya, janji saya kepada kamu saya tak akan pernah melupakan kamu. (-_-) 
kepada awak Syazwanie Syarifuddin terima kasih kerana menjadi roomate saya,awak mungkin banyak sabar dengan saya.saya sayang awak. :) awak Nur Nabihah maaf saya banyak sedihkan awak tapi cayalah awak tetap saya sayang macam mula2 dulu. :)

awak Fiena Taha terima kasih selalu teman saya balik kampung sama2.maaf andai diri terkasar dengan awak. :) awak Farahin Pa'en saya janji akan rindu awak,gila2 awak, saya janji. :) awak Fara Hana Hamdan terima kasih selalu teman saya dalam kelas.selalu belajar sama2 dalam kelas walau dikiri kanan :) miss kamu budak kecik. awak Nur Zuraya maaf andai diri pernah menyindir awak.bukan sengaja tapi sebab terlalu sayang :). awak Hanisah Bazilah terima kasih maaf andai diri sering melakukan salah... :) awak Aya Mariah Farina Zainuddin Ida Azman walau jauh nun di atas sana x jemu2 turun ke bawah... best kalau selalu bersama :) dan mereka emot,ummu, akak ekin sayang kamu... :)
:.: kamu semua adalah sejarah hidup saya :.: (-_-) 

terima kasih allah,hadirkan mereka :) ~by Aida FaezaH..


terIMa kasiH...sudi cuci Mata...maKIn comei anDa...(tenGOk muKa aKU dalaM sume GAmbaR mmG muKa tenSion and semanGat nak Balik..haha..)!!!!!!!....GOOD LUCk UNTUk LI and taHniaH untUK yaNG resULT dapat aKJ Ye~chaIYOk2

No comments:

Post a Comment