TAHUN 2014


ASSALAMUALAIKUM

Selamat Tahun Baru,

selamat tengah hari semua,dah makan belum nie??hehe..dah solat belum??..ok la banyak pulak soalan yang nak ditanyakan..ok la malas nak citer panjang..just nak update sempena taun baru je..nak jugak dalam blog nie tarik 1.1.2014 hehe,tengok facebook,wechat semua bagai pakat duk update taun baru je..cek pon mau jugak gtw azam cek kat hampa.azam taun nie tetap sama..mana yang tak tercapai lagi akan tetap usaha agar tercapai..kawen tu tiap2 taun tsenarai ..hehe..punya gatai nu...hehe..buka la cerita sekali lagi alhamdulillah hajat tak sakan tercapai pada tahun 2013.impian nak ada kereta sediri,atas nama sediri,bayar sendiri,hasil sendiri.alhamdulillah sangat tercapai.

jom tengok kot hampa nak beli jugak.


viva kereta pertamaku setelah aku bekerja di syarikat boonkon yang benar (dan yakin aku akan bertukar kerja selepas nie).viva menepati semua ciri yang aku mahukan,hehe..murah..murah..dan murah..oh dan senang parking.Paling penting tuan dia pon cute hehe..dan sekali ia save minyak untuk di bawa ke kerja setiap hari.Namun RM400 setiap bulan yang ku bayar.sekarang tak perlu menyusahkan siapa untuk pergi kerja dan ambil aku..dah leh drive sediri hehe..viva the saviour.

2013-
punya cerita.






                                                           Kenangan 2013-tak akan aku lupakan

3 comments: