Tudung corak-corak

Assalamualaikum buat pengetahuan semua hari ini aku nak update blog,plz jangan kacau ok!
haha..macam la ada orang kacau je ayat.
hari yang baik,mood yang baik ,cuaca yang kurang baik pagi hujan petang panas sangat-sangat tapi tak apa itu semua kuasa Allah s.w.t kita perlu bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk hidup..Amin,lagipun tak berapa hari je lagi kan nak sambut bulan puasa tak sabarnyer,walaupum tak dapat nak berpuasa dengan family tapi tahun depan mesti puasa kat rumah okeis.Ok la banyak sangat rasa cakap tu di pendekkan cerita aku nak cerita pasal seorang kakak ofis tempat aku praktikal dulu..hehe tapi yang lucunyer pos barang da surat layang lagi mmg tbaik la kak..golek2 fina suka..nak taw tak isi dalam surat tu..tut..tut

SIAPA SAYA??
untuk mengetahuinya sila ikut step berikut:-
  • sila tukar dp anda dengan memakai tudung tersebut,dan buat status''siapa saya''
  • yang menekan dengan menjawab ''saya comei''itulah saya.
  • saya akan mengambil sedikit masa untuk menjawab untuk memastikan keikhlasan saya terjamin..hehehe
  • sila dedahkan siapa boyfen anda
  • untuk mengecilkan skop,saya bekerja di PDTSPS
  • orangnya cantik,comei
  • berumuer lingkugan 25-27 tahun
  • sila teka,hahaha

firts baca mmg gelak sangat-sangat sebenarnya dah tahu siapa yang hantar sebab malam tu orang tu dah mengaku takut kereta kena BOM ye kak comei??hehe,fina gurau je la..last sem kot tak dak kes je nanti masuk penjara free..konvo dalam penjara ohhhhh tidak!!!hakhak...apa pun TERIMA KASIH sangat-sangat cantik sangat tudung yang kak kaci tu..=)


                                                               
         kak comei



                  cantik tak??lepas nie nak jadi model tudung pulak la ye..opsss tapi dah pencen hehe,tapi kalu mak kaci aku on je haha

Terima kasih kak nadia
Terima kasih sudi baca..(like cikit kalau sudah baca
Jom follow my twitter..https://twitter.com/FienaFiona1

5 comments:

  1. cantiknya gambaq yang amik dari FB tu.. malu tauuuu

    ReplyDelete
  2. hehehe..cantik yang amik tu..sweet sgt2

    ReplyDelete
  3. comel sgt2 maksu saya nieyh.. ngee... >_<

    ReplyDelete
  4. anak mnakan maksu lagi cute2 belaka..hehe..kalu duk dgn semua anak mnakan mau top semua haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..!!! top punya maksu sume... ngee... =)




      Delete