SAYA SEORANG GADIS YANG SOMBONG, DEGIL DAN MANJA!

Assalamualaikum...dan selamat petang cuti-cuti macam nie jari nie rajin pulak nak menaip benda-benda yang bukan-bukan ikut kepala otak je kan...tapi layan je la..bosan sangat-sangat....tapi kalau membaca tajuk atas tu mesti korang rasa meluat kan??haha..tapi itu larh kenyataan dan hakikatnya tentang diri aku yang sebenarnya tanpa kepalsuan dan kehipokritan..!!!!Penjelasannya 



Aku akan Sombong bila

  1. Aku tak kenal korang ttiba korang duk tsengih dan senyum gajah kat aku..peprrghh!!kompom aku akan jeling dan buat muka tak suka dengan selambanya!!
  2. Bila korang tegur aku dengan  tak respectnyea......aku hanya akan menjeling dan tak peduli seolah-olah  korang tak wujud depan mata aku!
  3. ''Kawan-kawan''yang penah menjadi ''kawan''dengan mementingkan diri mereka dan menikam ku dari belakang!
  4. off coz kalau orang menyombong dengan aku, lagi la aku berjuta2 kali sombong dari dorang!!hahaha.. 


Aku sangat DEGIL
  1. Bila aku sedang pertahankan hak dan aku rasa aku sangat betul sehingga tiada siapa berhak menguggat aku!ada paham ka???
  2. Bila aku mahukan sesuatu yang menjadi keperluan yang wajib ada dalam hidup aku..
  3. Off course aku akan jadi sangat degil bila berkaitan dengan benda ,orang dan perkara menjadi keutamaanku.
  4. Bila aku tengah senget dan tak mau terima pendapat orang lain selain diriku yang teramat penting dan sangat diberi keutamaan.hehe..
  5. Time aku tengat tak dak mood dan rasa2 nak baling je semua orang atas pokok nyok bila ada  sesiapa saja yang cuba nak membangkang, membantah dan menafikan akal fikiran dan tindakan aku.
  6. Aku rasa terpaksa dan dipaksa melakukan sesuatu yang sangat aku benci!

Aku sangat MANJA!
  1. Obviously bila aku sangat memerlukan sesuatu sama ada dalam bentuk kewangan atau tenaga ( terutama family dan Si Dia).
  2. Bila mood tengah BAIK PUNYA!!!!.hehe
  3. Bila semua kehendak aku dituruti dengan jayanya
  4. sangat2 manja when my dear with me...(golek-golek gatai)hakhak

2 comments: