CUTI RAYA CINA

Assalamualaikum...dan selamat petang...mata sepet sambil makan buah limau yang masam...sebab nak ambil mood nak update blog hakhak...buibui....Aktiviti aku...fuhyooo~penat~best~pening~nak muntah~sakit perut~demam~semua penyakit datang dalam 1 minit..(tipu je) hehe

Psis-->Penang-->Johor-->Pasir Gudang-->Batu Pahat-->Negeri Sembilan-->Shah Alam-->Penang-->Selangor..

Tiba-tiba da gambar nie kan...sampai je penang malam jumaat terus pagi sabtu...tolong kak ofis aku jadi pengapit dia..dah 2x aku jadi pengapit..hakhak..mmg best la kan...cantik kan???comei sangat kak miza nie..aku pangill kak cantik je..senang nak manja-manja hehe..sengal je kan...dah abis aktiviti pengapit..balik-balik semua dah ready nak gerak pergi johor yang aku nie duk siput-siput nak bersiap...haha..mmg terbaik la...tak sempat nak rehat...dah nak gerak g johor...dalam keta jgn cakap la tidur sampai tak ingat orang dah..haha

Sampai je johor...jumpa Si comei nie dulu..alamak mulut potpet..tanya maksu macam-macam..haha...irsyad dan adiF




Si comel Izz


Jom jalan-jalan
haha~buat comei pulak kat citu kan...LEGOLAND...dapat pergi je..tapi tak dapat nak masuk..sebab hujan lebat sangat.






                 JAlan-jalan sekitar PAsir GUdang




                                                                 Malam itu makan-makan----->>>nyam nyam




Lepas tu..singgah kejap kat tempat sepupu belajar



JAlan-Jalan...i-city n shooping kat NIlai
                                 






          Tamat~haha..kerja banyak menanti haha...bye...semoga tak larat nAK layan my BLOG..hehe

No comments:

Post a Comment