HaTi InI



AssaLamualaikuM.....nak share saTu laGu haha...LaGU nABIl~hATI InI
Kalau Yang aku Paham laGu nie kisaH seOrang naK keNal dengaN sorang pereMpuaN niE..taPi taKut Nak baGitahu...tapi tak tahu la pdapat korang bila dengar lagu nie kan....so Kalu aDa yaNg macAm nie..BagI je La laGu Nie Ok~GoD luCk..haha
ChaIyok2..seLamaT mCuba..haha




Ku lihat kau berlegar-legar di kaki lima, 
Inginku tegurmu tapi terasa curiga, 
Mungkin ekspresimu nanti tak sepertiku harapkan, 
Adakah kau merinduku sepertiku merindumu.. 

Tanpa aku sedari, cinta pun mula berputik, 
Mulanya dari teguran "boleh kita berkenalan?" 
Tanya "apa nama, buat apa, nak ke mana?" 
Hati rasa berdebar... 

Janganlah hancurkan hati ini.. 
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan.. 
Usahlah ragui hati ini... 
Kerna kau satu-satunya gadis yang ku cinta selamanya... 

I got home dat day, feeling so tired and in pain, 
I wana call u but u need your rest, u might feel the same.. 
Something's wrong with me, i can't seem to find myself... 
(U know what?) I think I'm crazy over you... 

I called my friend and asked her, 
"What should i do, what should i say?" 
Cos everytime i hear your voice, you'll throw me miles away.. 
My cellphone suddenly rings...your name is on the screen... 

Janganlah hancurkan hati ini.. 
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan.. 
Usahlah ragui hati ini... 
Kerna kau satu-satunya gadis yang ku cinta selamanya...

4 comments:

  1. wah cun blog..jom follow my blog, i will follow u later http://nina-wns.blogspot.com/

    ReplyDelete