CLOnE..Si cOMeL


AssalamualaIkuM....haha~ariNi dapaT juGak naK citer pAsaI nie...yesss!!!!chaiyoK2
Masa Dalam hidup sungguH cepat berlAlu~yaNg kecIk TtiBa jadi besaR...Tapi Bila ingat kembali rasa naK jadi kecik Je~tak perlU nk fiKIr banyaK masaLah..kaN haha..biLa beSar canTik2 n macHo2 pulaK jadinYa...hiDup!hidup!so aPa-aPa pun terus Kan hidUp selaGi masih hidup ok...kalau BanyaK ujian ataU cabaran itu tanDa allah s.w.t sayang atau rindU kita..=)
kesimpulannya nak bercerita kisah dulu dan kisah masa hadapan cehhhwahhh...ye..ye..je mcm leh ramal..ingat nujum pak belalang ke??haha~tidak..tidak..just aku nak kongsI je..clone aku & abang aku..haha...yang versi anak buah aku yang sebijik macam muka kami berdua..hehe..kaLu tak sama buat je la mcm sama okeis~cayaNG korang~

~JOM JAMU MATA~
(ASYIK JAMU SELERA JE..BOSAN SO TUKAR CKIT)

                                         GAMBAR MASA RAYA AKU & ABANG AKU

                                         GAMBAR VERSI SEKARANG~SAMA TAK???









MASA KECIK-KECIK 

DULU KURUS SEKARANG MONTELLL~TIDAkkK~HEHE

4 comments:

  1. hahahahaha..:D

    ReplyDelete
  2. apa gelak???tomey la tu gelak..hahha

    ReplyDelete
  3. hahahaha..yela tomey...pasan..:P

    ReplyDelete