MY faMilY DaS


AssaLaMuaLaiKum...daN selaMaT taHun baRu & sEmua seRba barU..haKhaK....wElcOme TO mY bloG iMpiaN fIeNa..kuikui...So SweeT macaM peyaNgaK..hakhak...guraU jeee..eekkkk....kaLu saPa2 tkena tu sO soRrY...hehe...

nOw..aKu naK ceRITa teNtaNG poLiteknIk sUltAN iDriS sHaH di MaNa teMpaT aKu berLaJaR...& aKaN meNjaDi rUmaH kedUa aKu seLaMa 3 TaHuN ..meMaNG aKu BaNGGa jadI aNaK maK n aYaH aKu..hehe....=(

                                                                         
        GaMbaR-gaMbaR yaNg aKu paPaR nIe BukaN naK suRuH koRaNg teNgOk je K....taPI teNgoK saMbiL gelaK goleK2..haha... gaMbaR niE seMua swEet belaKo...sebaB tiMe nIe seMua maLu-MaLu...gaJaH..haha...teRmasUk tuaN bloG sekaLi..haha....
 taPi seMua nIe maSa kaMi seMua seM 1...sekaRaNg daH seM 3....baNyaK saNgaT daH berUbaH...duLu-duLu tiMe MasUk seMua coMot2...sekaRang seMua cun2...n handsome2...belaKo la...jangaN koraNg maRaH..hehe...
& duLu ramaI saMpaI time MasUk kelaS pon berebuT taKut TemPaT TaK de..sekaRaNg seMua maKIn lambaT seBaB x paYaH naK bereBuT seBaB kosOnG baNyaK..hahaha...naNtI aKU saMbuNg pulaK time seM6..k..kkkk...tUnggu eK...

aKu saYaNg koRaNg seMua...berSaMa-saMa kiTa mencaPaI cita-cIta k....



laGu khaS unTuK koRaNG K................=)

Lagu Teman - The Lion Story Ft Zahidah

Pertama kali kita berjumpa,
Tidak kepastiannya ternyata,
Diriku dipenuhi soalan,
Ku tiada teman..

Aku terlihat insan yang keliru,
Air yang deras mencermin wajahku,
Engkau menjelma memberi harapan,
Menghulur tangan…

Sempena hari mulia Ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Detik masa kini kedengaran,
Aku mengucap selamat jalan,
Kepada teman yang sering menghibur dengan gurauan…

  Bagaikan anak yang baru dilahir,
Titisan mata pun mulam mengalir,
Di simpang jalan kita menyebut kata terakhir…
Whoaaa.....hoaaaa...

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat  bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa
Di hatiku…..

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan….

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat  bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa,
Di hatiku………

No comments:

Post a Comment