OmG...PiNk..Ha..HA

AssAlaMualaikuM......Hai Nak ciTer ciKIt.. aNda seMua tAhu tAk YaNg aKu niE sAlAh sEoRaNg daRipAda faNaTik PINK???hahhaha...taPI aDa yAng taHu kAn...tAPi uAt TAK taHu jE lA aKu NAk ciTer JUgAK nIe..hahaha..bla..bla....
TaPi yAnG aKu tAhu aDa jUgAk yAng kaUm hAwa tiDak bErmiNat deNgan wArna piNk tApi TaK kisah la..tU koRang puNya miNat...taPi sebaLiknye aDa pUlak kaUm aDam yAnG miNat juGak la dEnGan Pink..walAupoN kaDang2 diOraNg TaK nAk meNgAku...haha..kaLu Yang bErani aKu taBik hoRmat kAt koRaNg eKkk..hehehe....
PiNk ini seBenArnya buKan melaMbanGkan swEet aNd cUte je biLa paNdaNg.. tApi melAmBangkan keBerAnian dAn keYakiNan
BaGi LeLaki maCho-dEfiFisi baRu.Ia melAmbAngKan aNda seOraNg yAnG yAkiN dAn beRani..."kAta stAn williams,pengarah Maxim,sEbUah maJalah gAya hiDup leLaki.JAdi,aDakah anda beraNi??hehe


                 LayAn Jap koLekSi baraNg aKu yaNg sume PiNk hahaha. LaYan..LaYan
                               






No comments:

Post a Comment